Followers

Saturday, July 14, 2012

Seuatu yang Kaizen

assalamulaikum aku dahulukan...

hampir sebulan telah aku mulakan...
menimba pengalaman sebagai jurulatih sampingan di kem kaizen atau lebih senang dikenali sebagai pembantu facilitator...
peluang itu diperkenalkan oleh wan tomok dan aku bermula bersama stim...
seronok selama berada di sana...
berkenalan bersama jurulatih-jurulatih yang veteran...
aku mula belajar perkara yang mungkin aku tidak pernah ambil kisah...
mengendalikan seseuatu kursus bukan perkara yang ringan bagi rookie macam aku ini...
bukan apa, takut dari motivasi bertukar arah kepada keagamaan...ceewah...
ustaz ar katakan...hehehe

peserta yang hadir juga bukan calang-calang...
ada yang memang tip-top and ada jugak yang geng-geng gangster abes...
bukan setakat dak sekolah...
student uni and maktab pon ada jugak aku tengok...
comel loteh bertambah gerah rasa berahi...namun akal berpesan supaya behave...hahaha
ramai yang panggil aku abang and xkurang jugak yang panggil aku cikgu...


aktiviti yang lasak memang mencabar ketahan minda dan fizikal...
masuk hutan dan berjalan malam memang seronok..
namun begitu...
tiada yang lebih seronok melainkan aktiviti air...
memang aku lah penyelamat berjaya...
penat hanya apabila budak sekolah rendah yang buat...
terpaksa aku menyelam berkali bagi menyelamatkan nyawa si katik-katik itu...hahaha

memang amat seronok bagiku...


Sedang memberikan taklimat

baiklah...
sampai di sini saja...
andai sesiapa berminat untuk menganjurkan kursus di kem kaizen...
boleh berhubung kepada aku...
akan aku cuba dealkan...
atau akan aku sambungkan terus ke pihak pengurusan kem kaizen...


2 comments:

  1. kau memang layak syaq. kena garang sikit. haha. ada awek passing la aku sorang dua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...ok...ko tgu jewk...ad rezki ad ar...

      Delete