Followers

Wednesday, July 11, 2012

Salaman untuk hutan

sudah dua kali aku berlasak...
minggu lalu dan minggu yang sudah...
biar minggu ini hendak ku hadiri...namun ada acara yang aku mesti pergi...
biar lah hutan itu menanti...
aku hadir jua nanti...

hutan dara yang permai terhuni segala...
makhluk yang nampak dan yang tidak nampak...
biar yang nampak itu manusia..
ditambah dengan flora dan fauna...
dan yang tak nampak itu halus...hanya yang terpilih akan tahu...

aku bukanlah sang berani...
aku tak bermimpi untuk jadi yang terpilih...
biar lah aku begini...lebih selesa sekadar biasa...
memanglah itu ilmu yang lelaki perlu tahu...
biarku sampai seru...akanku ambli tahu....

berbalik cerita belantara itu...
tiadalah setebal mana...
cuma cukup menjadi habitat sang liar...

kenalikan tempat ku yang baru...Kem Kaizen

No comments:

Post a Comment