Followers

Tuesday, February 8, 2011

Malam menjelma lagi...

malam ku mengunjungi lagi....
kesepian ku semakin terasa...aq sepi...sepi tanpanya....
aq mencari penawar kesepian ku itu....tp..
entah mengapa...ku rasa dye jawoh...
ku rase rindu ku menebal...
aku rindu...

sambil aku menulis sambil aku rindu...
apakan daya...dia di sana...aku di sini...
jarak ini hanya di hubungkan oleh bayu malam dan cahaya bulan...
wahai bulan, sampaikan rinduku....katakan padanya aku rindu...
wahai angin, tiupkan kasihku....bisikan padanya aku kasih dia...

wahai puteri ku...
walau pun dirimu tiada di sisi...malam ini...
tetapi...malam yang menjelma ini...
ku isikan masanya untuk kuluahkan segala rasa...
segala isi hati dan qalbu ku...
agar kau mengerti...parasaan ku...

wahai ratuku...
terima kasih ya...
walau pun dirimu tersgt jawoh dari mata...
tetapi...ketahuilah engkau bahawa...ku isi hatiku dengan rasa cintaku padamu...
kerna...di saat aq cinta...aq bercinta...dan hanya bercinta...

ku ucapkan syahdu ku...
kerna ku tahu...
sedikit kata kata ku ini...akan terbaca olehmu...
dan ku berharap agar kau sedar ikhlas hatiku...
ku harap isi hati ku menyentuh dan menyerap ke dalam perasaan mu...
wahai malam...wahai bulan...wahai bayu...temanilah kekasihku...
kerna...
aku percaya kamu kan melindungi cinta ku...sambil di saksikan bintang bintang dan unggas malam...

salam yang ku hulurkan...
mengakhiri pesanan ku....

No comments:

Post a Comment